نهاد رهبری
 
EnAr ورود 0

در آستانه انتخابات برگزار شد؛

جلسه انتخاباتی با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

جلسه «مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات» باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین بدرآبادی مسئول نهاد رهبری دانشگاه هرمزگان، معاون فرهنگی و اجتماعی، دبیر هم‌اندیشی اساتید، اساتید فعال دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی برگزار گردید.

جلسه انتخاباتی با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین بدرآبادی، مسئول نهاد رهبری، معاون فرهنگی و اجتماعی، دبیر هم اندیشی اساتید، استادان فعال دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی در تاریخ دوم تیرماه در دفتر نهاد دانشگاه برگزار گردید. در ابتدای جلسه مسئول نهاد رهبری با قرائت فرازی از نامه 62 نهج البلاغه گفت: «وَلَکِنَّنِي آسَى أَنْ يَلِيَ أَمْرَ هَذِهِ الامَةِ سُفَهَاؤُهَا وَفُجَّارُهَا، فَيَتَّخِذُوا مَالَ اللهِ دُوَلاًوَعِبَادَهُ خَوَلاًوَالصَّالِحِينَ حَرْباًوَالْفَاسِقِينَ حِزْباً من بیم آن دارم که نابخردان و نابکاران زمام امور این ملت را به دست آرند و مال خدا را دست به دست گردانند و بندگان او را بردگان خود گیرند و با صالحان به دشمنی برخیزند و فاسقان را حزب خود قرار دهند.»

حجت‌الاسلام بدرآبادی تاکید کرد: اگر مردم حساسیت نسبت به انتخاب زمامدار صالح نداشته باشند، امکان دارد افراد فاقد صلاحیت و نااهل به رده‌های مدیریتی قرار گیرند و این باعث تباهی حکومت شود. لذا بر همه نخبگان، دغدغه مندان و فعالین فرهنگی سیاسی لازم است با آگاهی بخشی و روشنگری ضمن دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات به شناخت مردم از کاندیدای صالح نیز بپردازند.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون انتخابات پرداختند و وظایف تمام اعضا جهت افزایش مشارکت در انتخابات در زمان باقی مانده مشخص شد.

در پایان بر موارد زیر تاکید شد: ۱. تاکید بر حضور گسترده همه دانشگاهیان در انتخابات ۲. تقسیم کار بین مجموعه‌های فعال دانشگاه جهت افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات ۳. دعوت به مشارکت در انتخابات از طریق فضای مجازی و دعوت چهره به چهره و تولید محتوای فضای مجازی(با توجه به عدم حضور دانشجویان در دانشگاه) ۴. برگزاری تریبون آزاد باعنوان آزاداندیش درسطح شهر باحضور بسیج دانشجویی دانشگاه ۵. تدوین بیانیه دانشگاه هرمزگان جهت دعوت دانشگاهیان به مشارکت حداکثری ۶. دعوت از کارمندان و اعضای هیات علمی از طریق پیامک جهت حضور در انتخابات ۷. برگزاری نشست تبیینی ویژه کارکنان و اعضای هیئات علمی مجتمع آموزش عالی میناب

 

3   2
بازدید امروز: 5    بازدید کل: 147
captcha